Garantie en klachten

Garantie

Alle producten worden met zorg gefabriceerd en door ons getest en degelijk verpakt. Ondanks de goede behandeling kan het voorkomen dat een bestelling tijdens transport beschadigd of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@rebartier.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Geld retour

Als u de goederen al ontvangen heeft dan mag u ze conform de Europese wetgeving zonder opgaaf van reden binnen 7 dagen retourneren. Voorwaarde is dat de geleverde goederen in nieuwstaat verkeren en dat u zelf zorg draagt voor de kosten van het retourtransport. Heeft u vooruit betaald dan krijgt u na ontvangt van de goederen het volledige bedrag binnen een dag terug. Stuur wel even een berichtje als u de goederen terug stuurt.

Garantie periode

Alle machines worden door ons geleverd met volledige fabrieksgarantie. Dat betekent 1 jaar op de machine en voor de belangrijkste onderdelen zoals de motoren en de printplaat 2 jaar. De machines worden door onze serviceafdeling getest voordat ze opgestuurd worden, zodat u verzekerd bent van een goed werkende machine. Indien uw machine onverhoopt een storing vertoont of u wilt uw machine na laten kijken dan kunt u ons de machine toesturen. Via "Service & Reparatie" kan u een serviceformulier invullen. Om het u gemakkelijk te maken hebben we al een etiket met ons adres bijgevoegd.